راهنمای خرید

جدید ترین مدل های پاسماوری ارزان 1401

جدید ترین مدل های پاسماوری ارزان 1401 + سرویس پاسماوری شامل چیست ؟

یکی از سخت ترین  مراحل خرید  جهزیه و تکمیل کردن لوازم برای بانوان خرید لوازم آشپزخانه و تکمیل کردن آن  می باشد. بعضی از وسایل شاید کلیشه ای و در نگاه اول به چشم  نیایند ولی بهتر است از آنها غافل نشوید چرا که کوچک ترین چیز ها می توانند کمک بزرگی در زیبا تر کردن دکوراسیون آشپزخانه شما داشته باشند.

توجه داشته باشید که حتما لوازم  آشپزخانه خود را از کوچک تا بزرگ به گونه ای انتخاب نمایید که از لحاظ کیفیت  تضمین شده باشند. علاوه بر آن ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد در ادامه قصد داریم شما را با جدید ترین مدل های پاسماوری با مناسب ترین قیمت ها آشنا کنیم.

 

پیشنهاد ویژه >> برای خرید لوازم  پلاستیکی آشپزخانه با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به صفحه پلاستیک فروشی مراجعه نمایید.

پاسماوری چیست ؟

عده ای از افراد با  پاسماوری ها آشنا نیستند یا آن را به نام دیگری می شناسند برای مثال جا ادویه ای اما در حقیقت باید گفت پا سماوری همانطور که  از اسمشان پیداست نوعی ظروفی هستند که برای نگه داری انواع ادویه، قند، شکر و ….. تولید می شوند.

و بیشتر اوقات جای این پاسماوری ها در کنار سماور یا گاز می باشد. شما می توانید موادی که برای درست کردن چای از آن استفاده می کنید را درون پاسماوری ها برای دسترسی راحت تر خود قرار دهید.

پاسماوری ها در طرح و جنس های مختلف توید می شوند که  در بخش زیر با آنها آشنا می شوید.

قیمت پاسماوری

عده ای از کاربران در ارتباط با قیمت پاسماوری ها سوالات زیادی دارند و به دنبال قیمت اصلی این سرویس ها می باشند باید گفت پاسماوری ها با توجه  به اینکه تنوع بسیار بالایی دارند نمی توان به طور دقیق بیان کرد که هر مدل چه قیمتی دارد. اما نکته حائز اهمیت که در ارتباط با قیمت های پاسماوری باید بدانید این است که  قیمت هر سرویس بسته به ست پاسماوری، مدل، جنس و …… متغییر می باشد.

سرویس پاسماوری شامل چیست ؟

سوالی که برای اکثر افراد در زمینه خرید پاسماوری پیش می آید این است که سرویس پاسماوری شامل چیست؟ خب باید به  این نمته  توجه  داشته باشید که  اقلام  سرویس پاسماوری متناسب با برندی انتخابی و مدل انتخابی شما،تعداد و جنس اقلام آن متفاوت می باشد.

بیشتر سرویس های پاسماوری از پاسماوری های چینی یا سرامیکی هستند، اما به طور کلی اقلام یک پاسماوری زیبا و شیک به شرح زیر می باشد:

  • ظرف شکر
  • ظرف قند
  • ظرف نبات
  • ظرف چای

موارد ذکر شده در بخش بالا از اصلی ترین اقلام سرویس پاسماوری هستند اما بعضی از سرویس ها آیتم های زیر را نیز دارند:

  • سطل برنج
  • بطری روغن و آبلیمو
  • بانکه های حبوبات و …
  • ظرف ماکارونی
  • جا ادویه ای

برای خرید بانکه های حبوبات ( جا حبوباتی) به صورتی تکی و سرویس با مناسب ترین قیمت به صفحه بانکه پلاستیکی مراجعه نمایید.

پیشنهاد ویژه>> برای خرید سطل برنج به صورت تکی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به صفحه جا برنجی مراجعه کنید.

انواع مدل سرویس پاسماوری جدید در بازار

با توجه به نکات ذکر شده در بخش بالا، نباید برای خرید لوازم  آشپزخانه از لوازم جانبی آشپزخانه غافل شوید، سرویس پاسماوری که در بین عده ای افراد آن را به عنوان جا ادویه ای می شناسند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

با توجه به مدل های مختلف و جدیدی که روزانه روانه بازار می شوند، ما در بخش زیر تعدای از جدیدترین پاسماوری ها را معرفی کرده ایم. جدیدترین سرویس های پاسماوری به شرح زیر می باشد.
  1. سرویس پاسماوری چوبی شیک

  2. پاسماوری سرامیکی جدید

  3. پاسماوری فانتزی جدید

  4. پاسماوری استیل جدید

  5. سرویس پاسماوری شیک مدرن

  6. پا سماوری رمانتیک

  7. سرویس پاسماوری چینی

  8.  پاسماوری شیشه ای جدید

سرویس پاسماوری چوبی شیک

با گذشت زمان سرویس چوبی محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده اند، در حال حاضر یکی از بهداشتی ترین ظروف که  دارای خاصیت های ضد میکروب و آنتی باکتریال می باشد، سرویس پاسماوری چوبی شیک هستند.کارشناسان زیادی توصیه می کنند تا از ظروف چوبی نیز استفاده کنیم. برخی از ظروف چوبی که  درآشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از: پاسماوری ها، سرویس غذاخوری، سرویس پذیرایی و ….

پاسماوری سرامیکی جدید

تمامی افرادی که اهل بازار ظروف هستند بدون شک می دانند که تنوع در رنگ و طرحای ظروف سرامیکی بی نظیر می باشد. و تمامی کسانی که  در پی خرید ظروف متفاوت با طرح و رنگ های جذاب و فانتزی هستند، قطعا باید در ظروف سرامیکی آن را بیابند. یکی از قابلیت های جنس سرامیک این است که  میتوان انواع شکل و طرحای گوناگون را بسته به قابلیت های چاپ بر روی آن درج نمود.

یکی از پاسماوری های موجود در بازار که به عنوان  محبوب ترین و پر طرفدار ترین پاسماوری میان افراد شناخته شده است، پاسماوری سرامیکی می باشد. اما از دلایل محبوبیت این پاسماوری می توان به مدل ها، رنگبندی و طرحای متنوع این پاسماوری جدید اشاره نمود.

قیمت پاسماوری سرامیکی

بیشتر افراد به  دلیل محبوبیت این پاسماوری به  دنبال قیمت  آن برای خرید محصول هستند و با توجه  به محبوب بودن پاسماوری چوبی و سرامیکی به دنبال تفاوت قیمت آنان هستند و می خواهند بدانند که قیمت پاسماوری سرامیکی بیشتره یا چوبی؟ و …. در اینجا قصد داریم قیمت پاسماوری سرامیکی را بررسی کنیم.

باید توجه داشته باشید قیمت سرویس پاسماوری سرامیکی متناسب با جنسی که  دارند نسبت به سرویس پاسماوری پلاستیکی کمی بیشتر است. به طور میانگین می توان گفت قیمت پاسماوری سرامیکی بین 200 هزار تومان تا یک میلیون تومان متغییر است.

پاسماوری فانتزی جدید

در حال حاضر رنگ و طرح های متفاوتی از پاسماوری فانتزی روانه بازار شده است، تا بتوانند سلیقه تمام افراد را به خود جلب نمایند. اکثر تازه عروس ها که به لوازم فانتزی علاقه مند هستند، دوست دارند که لوازم آشپزخانه شان نیز تم فانتزی باشد. از میان طرح های مرسوم پاسماوری، پاسماوری فانتزی را انتخاب نمایند. با گذشت زمان طراحان تولید لوازم آشپزخانه به فکر ساخت لوازم آشپزخانه فانتزی مانند سرویس پاسماوری فانتزی و شیک افتادند.
سرویس های پاسماوری فانتزی انواع متفاوتی دارد، که برخی از آنها شامل پاسماوری سرامیکی، شیشه ای  سفالی، مسی و …… که ظاهری جذاب و زیبا به آشپزخانه می دهند، تولید شده است.

نکته حائز اهمیت در ارتباط با قیمت پاسماوری فانتزی، قیمت آنها بسته به طرح مدل و جنس متغیر می باشد.

پاسماوری استیل جدید

یکی دیگر از محبوب ترین انواع پاسماوری موجود در بازار، ست پاسماوری جدید استیل می باشد. یکی از نمونه پاسماوری هایی هست که در میان  لوازمک  آشپزخانه به  هیچ  عنوان  قدیمی نمی شودو  با  طراحی های که  روی این  پاسماوری انجام  می شود می توان گفت پاسماوری استیل جدید هنوز هم جز جدید ترین مدل های پاسماوری شیک به حساب می آیند.

از اصلی ترین دلایل محبوبیت این پاسماوری این است که این پاسماوری ها به آسانی شسته می شوند و همچنین به  علت سبک وزنی آن در جابه جایی آنها مشکلی پیش نمی آید. ترکیب رنگ ظروف استیل با انواع سرامیک، چوب، شیشه و …… ظاهری شیک و جذاب ایجاد می کند.

در ارتباط با قیمت پاسماوری استیل باید بدانید که  این مدل پاسماوری جدید با جنس شیشه ترکیب شده و از قیمت متوسطی برخوردار هستند.

سرویس پاسماوری شیک مدرن

آیتم های زیاد دیگری به سرویس های پاسماوری جدید اضافه شده، امروزه با ورود جدیدترین مدلهای پاسماوری شیک از جمله پاسماوری های فانتزی و پاسماوری جدید کمتر افرادی به دنبال مدل های قدیمی تر هستند سرویس پاسماوری شیک مدرن از انواع مدلهای جدید پاسماوری می باشد که روانه بازار شده اند برخی از سرویس پاسماوری شیک مدرن شامل: پاسماوری جدید استیل با روکش بامبو فیبر، پاسماوری شیشه ای پایه دار پاسماوری هایی که هر کدام از بانکه آنها به یک شکل می باشند.

 

پاسماوری رمانتیک

اکثر بانوان علاقه زیادی به محصولات گلدار و رنگ صورتی دارند، به  همین علت سرویس با  ورود سرویس پاسماوری های جدید مورد استقابل شدید نو عروسان قرار گرفته و محبوبیت خاصی بین بانوان پیدا کرده است.

یکی از پاسماوری های جدید سرویس پاسماوری شیک رمانتیک است. چرا که متناسب با زمان کمی که از ورود آن به بازار نگذشته است اما بسیار پر طرفدار و محبوب شده است. درب های فانتزی این پاسماوری به همراه رنگ های پاستیلی گلدار آن می تواند نگاه هر بانوی جوان را به خود جذب نماید.

سرویس پاسماوری چینی

ظروف چینی یکی از نمونه لوازمی می باشد که از گذشته تا به امروز در آشپزخانه خانم های ایرانی موجود بوده است. هرمیزان که مدل های جدید پاسماوری زیبا و چشمگیر باشند، باز هم ظروف چینی محبوبیت و طرفداران خاص خود را دارد. سرویس پاسماوری چینی جدید از نمونه ست های پاسماوری چینی هست که هنوز تعداد زیادی به آن علاقه دارند.شایع ترین ویژگی ای  این محصول می توان به مورد زیر اشاره نمود:

لوازم تولید شده از جنس چینی به آسانی شسته می شوند اگر لکه هایی روی آنها ایجاد شوند می توان آنها را با کمی شوینده از بین برد.

نکته: یکی از بهترین مارک های پاسماوری چینی می توان به پاسماوری چینی زرین اشاره کرد.

پاسماوری شیشه ای جدید

پاسماوری شیشه ای جدید امروزه مانند سایر پاسماوری هایی که در این مقاله ذکر شده محبوب می باشد. جالب است بدانید که جنس شیشه برای ظروف به عنوان بهترین و بهداشتی ترین جنس ها در بازار شناخته شده است. در ارتباط با مدل پاسماوری شیشه ای جدید باید بدانید که از کیفیت و جذابیت بیشتری برخوردار است.

نکته: پاسماوری شیشه ای جدید از قیمت های بالاتری نیز برخوردار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *