راهنمای خرید

بهترین مارک سرویس چینی خارجی و ایرانی

بهترین مارک سرویس چینی خارجی و ایرانی + بهترین مارک سرویس چینی ایرانی

از نمونه سوالاتی که بیشتر خانم ها با آن مواجه هستند، این است که سرویس چینی خود را از چه مارکی بخریم؟ یا بهترین مارک سرویس چینی کدام می باشد؟ چگونه کیفیت ظروف چینی را شناسایی کنم؟

اکثر بانوان حساسیت زیادی بر روی ظروف آشپزخانه و ظروف پذیرایی خود دارند. به همین علت امروزه توجه افراد به کیفیت انواع سرویس چینی جلب شده است. برندهای مختلفی وجود دارد، که سرویس چینی را تولید می کنند.

برای بانوان انتخاب از بین برندهای معتبر و عالی برای سرویس چینی بسیار دشوار است. مطمئناً خانم های زیادی هستند که به دنبال بهترین مارک سرویس چینی خارجی و ایرانی هستند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین مارک سرویس چینی خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم.

برای خرید سرویس پلاستیک خانه و آشپزخانه به صفحه پلاستیک فروشی کریمی پلاستیک  مراجعه نمایید.

بهترین مارک سرویس چینی ایرانی

افراد زیادی به دنبال بهترین مارک سرویس چینی ایرانی هستند، بنابراین تصمیم گرفتیم در این قسمت با رتبه بندی، بهترین مارک ظروف چینی ایرانی را به شما معرفی کنیم.

  1.  ظروف چینی زرین
  2. ظروف چینی توس
  3. ظروف چینی مقصود
  4. ظروف چینی پردیس کاشان
  5. ظروف چینی تقدیس

 

ظروف چینی زرین

کارخانجات ظروف چینی زرین حدود 6 دهه قبل با هدف تولید ظروف چینی سالم، با کیفیت عالی تاسیس شده  است.

در حال  حاضر محصولات چینی زرین محبوبیت خاصی میان  مردم سراسر دنیا دارد و توجه افراد زیادی را به  خود  جلب کرده  است.

جالب است بدانید این برند محصولات  خود را  در سراسر دنیا صادر می کند از جمله این کشور ها شامل: ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، انگلستان، و …… می باشد.

یکی از بهترین مارک ظروف چینی ایرانی، ظروف چینی زرین می باشد.

گارانتی چینی زرین

سرویس ظروف چینی با  توجه به گارانتی و ضمانت نامه درج شده بر روی کارتون محصولاتش دارای یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

البته  توجه  داشته باشید این برند با  قید سه نوع شرط و  دارا بودن یکی از شروط زیر در محصولات امکان تعویض محصول را فراهم کرده است. که  این سه شرط شامل:

  1. وجود قطعه شکسته در داخل کارتن سرویس
  2. سرویس ظروفی که دارای عیب کیفی باشند
  3. در صورت رنگ پریدگی ظروف پس از شست و شو

برای خرید سرویس پلاستیک عرس به صفحه سرویس پلاستیک شامل چه چیزهایی است، مراجعه  نمایید.

ظروف چینی توس

 

ظروف چینی توس یا طوس یکی از بهترین  مارک چینی ایرانی می باشد که  در سال 1360 ثبت و تاسیس شده است.

باید بدانید این  برند سالانه  حدود 22 هزار تن از ظروف چینی را روانه بازار می کند، این کارخانجات  در شهر مشهد به  بهره برداری  رسیده و تامین کننده بهترین ظروف چینی رستوران ها، هتل ها و ….. می باشد.

کارخانجات توس با بکارگیری مهارت اصولی و حرفه ای توانسته، در طی سال های فعالیت خود وارد عرصه بزرگ بازار جهانی شود.

انواع برند های زیرمجموعه چینی توس ایران

جالب است  بدانید  برند توس خود زیر مجموعه هایی دارد. انواع برند های زیر مجموعه چینی توس شامل: برند الیزابت، برند لرد، برند کاترینا، برند فلورانس ، برند توس می باشد.

هر کدام از برندهای نام برده شده بهترین ظروف چینی با قالب های بسیار مختلف در طرح های دایره ای شکل،موج دار، مربعی شکل، و ستاره ای و ………. ارائه می شود. به  همین  علت محصولات چینی توس تنوع زیادی در قیمت های ظروف دارد.

ظروف چینی مقصود

چینی مقصود جزء بهترین مارک سرویس چینی ایرانی می باشدو جالب است بدانید ظروف چینی مقصود اولین تولید کننده ظروف چینی در خاور میانه می باشد.

این برند از جدید ترین تکنولوژی پرس های تحت فشار و دوغابی و کوره های پخت سریع استفاده کرده است. و محصولاتی را روانه بازار می کند. که با اطمینان می توان گفت محصول تولید ملی می باشد.

جالب است  بدانید  این برند سالانه  حدود 3000 تن از محصولات را روانه بازار می کند. . توانسته

ظروف چینی پردیس کاشان

این  برند سابقه  ای 33 ساله  دارد و  توانسته با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی، تجهیزات، ماشین  آلات پیشرفته، عنوان کامل ترین مجموعه تولید کننده انواع سرویس چینی را از آن خود کند. این برند با استفاده از تمامی تجهیزات خود مرغوب ترین و با کیفیت ترین ظروف چینی را روانه بازار می کند. یکی از بهترین مارک ظروف چینی ایرانی ظروف چینی پردیس کاشان  می باشد.

گارانتی و کیفیت چینی پردیس

ظروف چینی پردیس بهترین مارک چینی می باشند که  از کیفیت بالایی برخوردار هستند. البته سه شرط قید شده این برند در صورت داشتن موارد زیر امکان تعویض کلا را  برای شما فراهم  کرده  است:

  1. امکان تعویض کالا تنها زمانی انجام می شود که کارتن اصلی محصول به همراه آن وجود داشته باشد .
  2. اگر محصول خریداری شده دارای ایراد کیفی مانند شکستگی ، لب پریدگی و … باشد .
  3. اگر محصول مورد نظر در حمل و نقل آسیب ببیند .

ظروف چینی تقدیس

یکی دیگر از بهترین مارک  ظروف چینی، ظروف چینی تقدیس می باشد. ایتن  برند  در سال 1384 تاسیس شده است و توانسته در این مدت زمانی با  بدست آوردن  تجربه کافی به  یکی از بهترین مارک های سرویس چینی تبدیل شود.

نکته  قابل توجه در ارتباط با این برند این است، که این برند سالانه به میزان 9000 تن ظروف چینی را تولید می کند.

بهترین مارک سرویس چینی خارجی

در این  بخش به  سراغ معرفی بهترین مارک  ظروف چینی خارجی می رویم. عده ای از افراد به  دلایل خاصی به  سراغ خرید ظروف چینی خارجی می روند. بنابراین انتخاب بین ظروف چینی خارجی و ظروف چینی ایرانی بسته  به  انتظارات و سلایق افراد دارد.

در ادامه بهترین مارک ظروف چینی خارجی را به شما معرفی می کنیم، این  ظروف شامل:

  1. ظروف چینی برند Lenox
  2. ظروف چینی برند corelle
  3. ظروف چینی برند noritake

ظروف چینی برند Lenox

یکی از بهترین مارک ظروف چینی خارجی، ظروف چینی برند Lenox می باشد. این  برند در کشور آمریکا سال 1889 تاسیس شده است. این  شرکت ظروف چینی پذیرایی و غذا خوری را روانه بازار می کند.

ناگفته نماند ظروف ساخته شده توسط این برند از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار است، از این رو بسیار کاربردی می باشند.

ظروف چینی برند corelle

یکی دیگر از بهترین مارک سرویس چینی خارجی برند corelle می باشد. این برند فعالیت خود را از سال 1991 در آمریکا آغاز کرده است. این برند جزء بهترین برند های مناسب برای سرویس چینی جهیزیه به شمار می رود. همچنین این شرکت توجه بسیار زیادی به مشتریان می کند و نیاز مشتریان را اولویت خود قرار داده است، به همین علت در حال حاضر توانسته موفقیت‌ های زیادی در زمینه تولید انواع ظروف چینی به دست آورد.

 

ظروف چینی برند noritake

 

یکی دیگر از بهترین مارک سرویس چینی خارجی که در سال 1904 در کشور ژاپن تاسیس شده است، برند noritake می باشد.

این برند معروف به تولید کننده انواع سرویس های چینی لوکس است و با تولید انواع سرویس در رنگ های بسیار مختلف و طرح های گوناگون توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند. بنابراین میتوان از این  برند به عنوان بهترین مارک ظروف چینی خارجی یاد کرد.

 

راهنمای خرید بهترین مارک ظروف چینی

نکات بسیار مهمی که باید قبل از خرید بهترین مارک ظروف چینی به آن توجه داشته باشید را در این بخش برای آشنایی بیشتر شما معرفی کرده‌ایم. توصیه می شود برای خرید بهترین مارک ظروف چینی حتماً از راهنمای خرید بهترین مارک ظروف چینی در هنگام بخرید استفاده نمایید.

راهنمای خرید بهترین مارک ظروف چینی شامل موارد زیر می باشد:

  1. تعداد و اندازه ظروف چینی

  2. انتخاب طرح مناسب

  3. بهداشت ظروف چینی

  4. گارانتی و ضمانت بهترین مارک ظروف چینی

  5. قابلیت استفاده ظروف چینی در ماشین ظرفشویی

چگونه سرویس چینی خود را نو نگه داریم ؟

1- توجه داشته باشید هرگز برای شستشوی سرویس چینی از شوینده ها مانند وایتکس استفاده نکنید. چرا          که  عده‌ای از افراد به اشتباه از چنین شوینده هایی برای شفاف کردن ظروف چینی خود استفاده می کنند،        این عقیده کاملاً اشتباه می باشد.

 

2- اگر کارشناسان برند مورد نظر اجازه استفاده از مایکروویو و ماشین ظرفشویی را برای ظروف چینی دادند آن          وقت شما مجاز هستید که از ظروف چینی در ماشین ظرفشویی و مایکروویو استفاده کنید. در غیر این صورت       به  هیچ عنوان این کار را انجام ندهید.

3-  توجه داشته باشید برای شستشوی ظروف چینی به هیچ عنوان از اسکاج های  ضخیم و زبر استفاده نکنید،        و از اسفنج ها و پارچه های نرم برای شستشوی ظروف چینی استفاده کنید.

4- برای نگهداری ظروف چینی خود به علت  کمبود ها فضا آنها را داخل یکدیگر قرار ندهید. اما اگر چاره ای جز قرار      دادن ظروف داخل یکدیگر نداشتید بین ظروف چینی خود پارچه ای نرم یا دستمال قرار دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *