مطالب خواندنی

چاپ عکس روی ظروف

چاپ عکس روی ظروف + قیمت چاپ عکس روی بشقاب

چاپ بشقاب

چاپ تصویر یا نشان مورد نظر شما، روی بشقاب، لیوان، به عنوان یک یادبود و یا هدیه تبلیغاتی کاربرد داد. به یاد داشته باشید، در مورد هدیه تبلیغاتی با توجه به اینکه این محصولات مخصوصا لیوان ها همیشه در معرض دید می باشند.

استفاده زیاد و روزانه آن موجب می شود افراد دیگر را تحت تاثیر قرار دهد به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات و یا هدیه به حساب می آید. تصاویر و طرح مورد نظر شما ما با جوهر سابلیمیشن  و توسط حرارت به سطح بشقاب و لیوان و یا ….. انتقال پیدا می کند.

در بیشتر مراکز معتبر چاپ، امکان چاپ به تعداد و تکی با کیفیتی فوق العاده و هزینه بسیار مناسب در کم ترین تایم تهیه شده و به دست شما میرسد.

بعضی اوقات یک سری طرح ها و تصاویر به اندازه ای زیبا و جذاب هستند که تنها چاپ ساده آن بیان کننده زیبایی آن می باشد و دوست دارید آن را بر روی وسایلی مانند: بشقاب، نایلون، لیوان، کاشی و … چاپ کنید. تا جلوه های زیبایی آن جذابیت خیره کننده بیشتری داشته باشد. افزون بر چاپ تصاویر مد نظر بسیاری مراکز شرکت ها خواهان نمایش نماد و برند خود هستند و توانسته اند با استفاده از هدایای تبلیغاتی وسایل را در اختیار مخاطبان و مشتریان قرار داده و برند خود را ماندگار کنند.

تعداد زیادی از رویدادها و مناسبت های خاص در زندگی همه افراد وجود دارد. که گاها پیش آمده به خاطر طیف گسترده‌ای از هدایا افراد در خرید و انتخاب هدیه مناسب برای اطرافیان و دوستان خود سردرگم شده اند. حتی از تهیه هدیه منصرف می شوند. اما شما می توانید با استفاده از چاپ تصویر دوستان و اطرافیان خود بر روی وسایلی مانند: پازل، بشقاب، لیوان، و ……. همواره هدایای های خاص و جذاب را به افرادی که دوستشان دارید، بدهید.

اگر به  دنبال چاپ  طرح  دلخوای خود روی ماگ و لیوان هستید به صفحه چاپ ماگ با طرح دلخواه مراجعه نمایید.

در فعالیت های بازاریابی، که هدف جذب مشتری جدید می باشد. برای ماندگاری و دوام، دیده شدن برند خود در مقابل عموم با استفاده از این هدایای تبلیغاتی روشی کاربردی و جذاب برای جذب مشتری به کار می گیرند.  هم چنین در ارتباط با مزایای چاپ نیز بهتر است بدانید، که امکان چاپ تصاویر برجسته با کیفیت عالی وجود دارد. همچنین چاپ بر روی این لوازم به گونه ای می باشد که با استفاده مکرر و شستشو تصاویر چاپ شده بر روی آن کمرنگ نخواهد شد، و همواره زیبایی خود را حفظ می کنند.

برای خرید سرویس پلاستیک عروس به صفحه سرویس پلاستیک شامل چه چیزهایی است مراجعه نمایید.

چاپ عکس روی بشقاب

این بشقاب های فوق العاده و بی نظیر به عنوان یک کادو خاص و تک می باشد، که نمونه آن کمتر در جایی پیدا می شود. البته ویژگی منحصر به فرد آن چاپ عکسی است که از طریق مشتری به فروشگاه چاپ عکس روی بشقاب ارسال می شود.

این محصول با استقبال شدید از طرف افراد توانسته به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شود. در واقع مشتریان بسیار زیادی پیدا کرده است، این افراد خواهان هدایای خاص و ویژه هستند. این نمایانگر علاقه وافر مردم به تاریخ و هنر ایرانی می باشد.

البته جالب است بدانید اکثر مدیران چاپ از این بشقاب ها برای هدیه ویژه به کارمندان و یا مهمانان vip استفاده می کنند. البته بسیاری از فعالان  که در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی مشغول به کارند، نیز از این طرح فوق العاده استفاده می کنند.

قیمت  چاپ  عکس روی بشقاب

اگر به دنبال قیمت چاپ عکس روی بشقاب هستید، حتما به این نکته توجه داشته باشید، که برای خرید از فروشگاهی در این زمینه حتما از کیفیت چاپ و بشقاب اطمینان حاصل نموده و در آخر خریداری کنید.

نکته قابل توجه در این زمینه شما می توانید برای شناخت بهتر کیفیت و …. محصول با مشاورین و متخصصین هر فروشگاه صحبت کرده، و اطلاعات کافی در ارتباط با این محصول را دریافت نمایید.

ویژگی های چاپ عکس روی بشقاب:

برخی ویژگی های چاپ عکس روی بشقاب را برای شناخت بیشتر علاقه مندان به این محصول ویژه در بخش زیر شرح داده ایم.

این ویژگی ها شامل:

  1. دارای جعبه شکیل برای نگهداری
  2. دارای گیره جهت آویزان نمودن بشقاب روی دیوار
  3. هنر اصیل و تاریخی ایرانی
  4. زیبائی خارق العاده و رنگ های درخشان و وجدآور
  5. امکان تولید هر نوع عکس و با هر رنگ بدون محدویت
  6. امکان طراحی در رنگ ها و طرح های مختلف
  7. امکان چاپ تصویر صورت با وضوح و کیفیت بسیار بالا
  8. داری پایه نگهدارنده مجزا برای قرار دادن بشقاب روی‌ آن

 

اگر به دنبال خرید سرویس پلاستیک خانه و آشپزخانه با مناسب ترین قیمت هستید به  صفحه پلاستیک فروشی مراجعه نمایید.

نحوه تولید بشقاب های تزئینی:

چاپ عکس روی بشقاب چینی امکان پذیر می باشد. بشقاب چینی مناسب برای چاپ عکس روی بشقاب است. چرا که این بشقاب دارای درخشندگی بالایی می باشد، دقت داشته باشید از بشقاب های سفید و ساده همچنین بشقاب های طرح دار برای چاپ استفاده می شود. اما شما می توانید هر نوع طرح مدنظرتان  را به فروشگاه مورد نظرتان ارسال کرده تا طرح مورد نظر را روی بشقاب ها برای شما چاپ کنند. البته نحوه چاب روی بشقاب ها به دو صورت زیر می باشد:

  1. چاپ لیزری و پخت کوره ای
  2. چاپ حرارتی

چاپ لیزری و پخت کوره ای

چاپ در این مورد به صورتی است که تمامی سطح بشقاب قابل چاپ است و تمام پستی و بلندی ها و حتی لبه ها نیز شامل چاپ می شود. این بشقاب بعد از چاپ لیزری و دیجیتالی در کوره با 300 درجه سانتیگراد پخته می شود. به همین علت این بشقاب ها دارای رنگ ثابت هستند، اما به دلیل مشکلاتی که با گذشت زمان برای این بشقاب ها به وجود می آید، چاپ از روی آنها بلند می شود به همین علت تمامی مراکزی که  در این عرصه هستند، فعالیت این نوع چاپ را متوقف کرده تا با پیشرفت تکنولوژی راه حلی مناسب برای آن پیدا شود.

چاپ حرارتی

امروزه از روش چاپ حرارتی بیشتر برای چاپ بشقاب استفاده می شود. این روش با نام چاپ حرارتی و یا چاپ سابلیمشن معرفی شده است. اما یکی از معایب و محدویت های این چاپ حرارتی محدودیت در اندازه و ابعاد چاپ می باشد. حداکثر اندازه ابعاد چاپ، در چاپ حرارتی 15 سانتی متر و در مرکز بشقاب می باشد. اما از مزیت ها و ویژگی های این چاپ حرارتی ماندگاری و دوام طولانی و همچنین مقاومت زیاد تری نسبت به چاپ های دیگر دارد.

نحوه نگهداری بشقاب های تزئینی:

نکته قابل توجه  در اتباط با  این  بشقاب همانطور که  از نام آن پیداس، این بشقاب فقط جنبه تزئینی دارد و به هیچ عنوان قابل استفاده به طور مستقیم نیست. در حقیقت هدف از تولید  این بشقاب ها فقط جهت زیبایی و تزئین می باشد. در نگه داری از این بشقاب ها باید خیلی با احتیاط باشید. به یاد داشته باشید که خط و خش افتادن روی بشقاب موجب از بین رفتن چاپ آن می شود. همانطور که  گفته  شد این بشقاب قابل مصرف برای کار های روزانه مانند غذا خوردن نمی باشد.

برای تمیز کردن این بشقاب ها باید با استفاده،از یک پارچه نرم نمناک به آرامی روی سطح بشقاب بکشید تا گرد  و خاک روی بشقاب پاک شود.

موارد کاربرد بشقاب های تزئینی :

برخی موارد کاربرد بشقاب های تزئینی بهشرح  زیر می باشد:

  1. استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی بسیار شیک و متفاوت
  2. جایگزین تابلوهای دیواری با تبدیل به تابلوبشقاب
  3. دکوراسیون داخلی فضای منزل و محیط اداری
  4. استفاده در مراسم و اعیاد ایرانی و مذهبی با امکان تولید سفارشی
  5. بکار گیری به عنوان گیفت در مراسم عروسی و یا میهمانی ها
  6. استفاده جهت هدیه ی ویژه و گرانبها به عنوان روز تولد، ازدواج و…
  7. استفاده به عنوان هدیه جهت تقدیر از کارمندان و همچنین دانش آموزان مدارس و مهدکودک ها

 

چاپ بشقاب صدف

در ارتباط با  بشقاب طرح  صدف باید بدانید این بشقاب در قیاس با بشقاب های دیگر مدرن و روشن تر می باشد. همانند سایر بشقاب ها امکان چاپ هر مدل و نوع عکس و تصویر در وسط این بشقاب ممکن می باشد. بشقاب صدف برای چاپ مناسب و  دارای درخشندگی بسیار بالایی است. یکی از نکات قابل توجه این است که نحوه ی چاپ بر روی این بشقاب ها به طور چاپ حرارتی می باشد. اما یکی از معایب و محدودیت در ارتباط با  این  بشقاب، در ابعاد و اندازه چاپ است. حداکثر ابعاد در این روش 15 سانتی متر  و  در مرکز بشقاب می باشد. اما از ویژگی های مثبت آن می توان به مقاومت و ماندگاری طولانی آن نسبت به سایر چاپ ها اشاره نمود.

چاپ بشقاب خاطره

این بشقاب یکی دیگر از بشقاب های ویژه  و خاص می باشد که  زیبایی فو العاده ای دارد. از همه  مهم تر اینکه  هدیه ای بسیار خاص  و  منحصر به  فرد می باشد . به همین دلیل در کمتر جایی دیده می شود.

البته  قابللیت  خاص آن  چاپ  عکسی است  که  از طرف فرد  ارسال میشود، این  محصولا و بشقاب ها  برخلاف انتظار افراد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. و محبیت زیادی بین افراد دارد. به همین دلیل جزء هدایایی می باشد که طرفداران  زیادی دارد و این نشان دهنده علاقه مردم به هنر، فرهنگ، و تاریخ  ایران  می باشد.

چاپ بشقاب مینا

این  محصول می تواند به عنوان یک هدیه منحصر به فرد و زیبا و یا یک قاب عکس خاص در اعیاد ایرانی و مراسم ویژه مذهبی با  امکان ساخت سفارشی استفاده کنید. هر عکس و طرح  مدنظر شما  در وسط این بشقاب با ابعاد 15 سانتی متر چاپ می شود. این بشقاب ویژه  و خاص تولید شده  توسط کارخانه چینی زرین  بال می باشد. در نظر داشته باشید این  بشقاب فقط جنبه  زیبایی و تزئینی دارد و قابل استفاده برای غذا  خوردن نیست.

چاپ پیش دستی هتلی

عکس و تصویر دلخواه روی پیش دستی دقیقاً شبیه بشقاب می باشد. با این تفاوت که اندازه پیش دستی کوچک تر بوده و مسلما هزینه آن به نسبت کمتر می باشد.

البته باید توجه داشته باشید که چاپ بشقاب بزرگ تر است و زیبایی بیشتری نیز دارد. ولی در صورتی که تمایل دارید هزینه کمتری را صرف کنید پیش دستی گزینه مناسبی برای این مورد می باشد.

تمام قابلیت ها در مورد چاپ روی بشقاب، در مورد پیش دستی نیز عمل می کند. ابعاد و اندازه چاپ تصویر و طرح دلخواه شما روی این پیش دستی 9 سانتی متر و فقط در وسط  سطح پیش دستی می باشد. یعنی بخشی از سطح پیش دستی ای که دور تا دور طرح چاپ شده می باشد، سفید باقی می ماند. همچنین باید بدانید پیش دستی های ساخته شده دارای جعبه های ویژه هستند. و یک نگهدارنده برای قرار گرفتن پیش دستی روی آن، نیز به همراه پیش دستی برای شما ارسال می شود.

چاپ بشقاب هتلی

اکثر مدیران یک مجموعه، عکس روی بشقاب را برای هدیه در مناسبت های ویژه برای تقدیر از میهمان های وی آی پی و یا کارمندان خود را تهیه می‌کنند. همچنین تعداد بسیاری از هنرمندان با همکاری با مجموعه های چاپ بشقاب آثار خود را بر روی این بشقاب ها درج می کنند. همچنین  تعداد زیادی از هنرمندان در زمینه طراحی داخلی فعالیت می کنند از این بشقاب های تزیینی استفاده می کنند. توجه داشته باشید که امکان چاپ طرح دلخواه و یا عکس شما در وسط این بشقاب ها وجود دارد.

چاپ عکس کودک روی بشقاب

با توجه  به شیطنت و بی میلی بچه ها و کودکان به غذا، غذا خوردن کودکان بسیار سخت و دشوار است. اما داشتن بشقاب های جذاب با عکس و متن دلخواه موجب سرگرمی کودک هنگام غذا شده و به راحتی غذای خود را میل می کند.

این بشقاب های بچگانه از مواد مصنوعی صیقلی بسیار با دوام و مقاوم با ظاهری جذاب ساخته شده اند، این طراحی موجب شده است  این بشقاب کودکان کاملا نشکن و بهترین انتخاب برای بچه ها می باشد. چاپ بر روی این بشقاب با وضوح HD است. چاپ بر روی این بشقاب ها به  دلیل لایه پوشیده شده ضد خش می باشد بنابراین چاپ روی این بشقاب ها برای مدت طولانی مثل روز اول باقی می ماند.

چاپ عکس پدر و مادر روی بشقاب

چاپ عکس پدر و مادر روی بشقاب مختص روزهای خاص برای پدر و مادر می باشد. بشقاب عکس پدر و مادر از پلیمر فوق العاده قوی ساخته شده و روی آن یک روکش عکس براق پوشیده شده است، که از طرح شما در برابر خط و خش و محو شدگی محافظت می کند. طرح انتخابی شما با وضوح HD روی صفحه چاپ می شود، هدیه روز پدر یا روز مادر با کیفیت فوق العاده برای سالهای طولانی با دوام می ماند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *