دستگاه پرس پلاستیک که آن را با نام دستگاه دوخت پلاستیک نیز می شناسند یک وسیله بسیار کاربردی و مفید در بسته بندی کالا ها و محصولات مختلف است که هم می تواند در منزل و هم در مشاغل مختلف کاربرد های متنوعی داشته باشد. این دستگاه علاوه بر این که باعث می شود کالا و محصول ارائه شده توسط شما ظاهری زیبا و شیک و استاندارد داشته باشد، باعث حفظ بهداشت کالا نیز می شود.

احتمالا در عطاری ها یا فروشگاه های تولیدی این دستگاه ها را دیده باشید.

کار کردن با دستگاه پرس کننده پلاستیک به هیچ عنوان سخت یا پیچیده نیست و سرعت کار کردن با آن ها نیز بسیار زیاد است. قیمت دستگاه پرس پلاستیک بسیار مناسب و ارزان است و به طور کلی خرید چنین محصولی می تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد.
دستگاه پرس پلاستیک خانگی

دستگاه پرس پلاستیک از کجا بخریم

دستگاه پرس پلاستیک از کجا بخریم ؟ ما به شما فروشگاه کریمی پلاستیک را معرفی میکنیم فروشگاه کریمی پلاستیک یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه فروش لوازم پلاستیکی ، دستگاه پرس پلاستیک و ….. میباشد.

چرا از کریمی پلاستیک خرید کنیم؟ از مزایای فروشگاه کریمی پلاستیک شما میتوانید با کیفیت ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت ها انتخاب نموده و خریداری کنید علاوه بر آن اگر برای انتخاب یک محصول و آشنایی با آن اطلاعاتی ندارید میتوانید با کارشناسان متخصص کریمی پلاستیک تماس بگیرید و سپس پس از دریافت راهنمایی های لازم محصول مورد نظر را خریداری کنید.

قیمت دستگاه پرس پلاستیک

قیمت دستگاه پرس پلاستیک به موارد زیادی از جمله سایز دوخت آن ها بستگی دارد. معمولا سایز دوخت دستگاه می تواند ۲۰ سانتی متر، ۳۰ سانتی متر، ۴۰ سانتی متر و بالا تر باشد. همچنین جنس بدنه دستگاه پرس و مرغوبیت آن بستگی دارد. به طور کلی قیمت پرس پلاستیک بالا نیست پس سعی کنی از مرغوب ترین آن ها استفاده کنید تا مدت زمان زیادی بتوانید از آن ها بهره ببرید. اکثرا جنس بدنه دستگاه پرس پلاستیک از فلزات قوی و مستحکم و با رنگ های الکترواستاتیک است که مقاومت بالایی نسبت به عوامل خارجی دارد.

استیل بودن یا استیل نبودن دستگاه تاثیر زیادی روی قیمت آن دارد و می تواند هزینه خرید آن را جا به جا کند. در صورتی که دستگاه دوخت پلاستیک را برای بسته بندی مواد غذایی نیاز دارید جنس دستگاه حتما باید استیل باشد.

مهم ترین قطعاتی که در دستگاه دوخت پلاستیک وجود دارند و روی قیمت دستگاه پرس تاثیر می گذارند، تایمر دستگاه پرس نایلون پدالی، رله دستگاه دوخت نایلون ریلی و ترموستات دستگاه پرس پلاستیک هستند.

معمولا قیمت دستگاه دوخت پلاستیک خانگی از ۴۰۰ هزار تومان شروع شده و تا ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می رسد که برای فروشگاه ها استفاده می شود.

اما قیمت دستگاه های دوخت پلاستیک صنعتی یا همان پدالی از 2 میلیون تومان شروع می شود و تا ۵۰ میلیون تومان هم بر اساس نوع کار افزایش پیدا می کند.

برای استعلام قیمت دستگاه پرس پلاستیک خانگی وخرید دستگاه پرس پلاستیک دستگاه پرس خانگی ارزان همین حالا اقدام کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای

همچنین بخوانید: پلاستیک چیست

کار با دستگاه پرس پلاستیک

دستگاه پرس پلاستیک یا همان دستگاه دوخت پلاستیک یکی از پرکاربردترین و بهترین وسیله برای امور بسته بندی میباشد و عدم وجود این دستگاه در امور و مشاغل دسته بندی خلا بزرگی میباشد
مزایای این دستگاه ،زیبایی و جذابیت بسته بندی لوازم و مواد غذایی و همچنین رعایت نکات بهداشتی نیز می شود ،اکثر مشاغل مانند عطاری ها ، فروشگاه ها از مشتریان دائمی این محصول میباشند.

کار با دستگاه پرس پلاستیک بسیار راحت بوده شما میتوانید با این دستگاه بسته بندی محصولات مورد نظر خود را با بیشترین سرعت ممکن به پایان برسانید.

نکته مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که اصولا این دستگاه با توجه به کاربردشان بسیار مقرون به صرفه و ارزان میباشند .

برای کار کردن و استفاده کردن از دستگاه پرس پلاستیک باید چند دقیقه صبر کنید تا دستگاه گرم شود که بتواند کار دوخت پلاستیک را به انجام برسانید. وقتی دستگاه گرم شد باید پلاستیک مورد نظر خود را در قسمت دهنه دستگاه قرار داده و دسته دستگاه را روی ان پایین بیاورید و در حد چند ثانیه نگه دارید که پلاستیک دوخته شود.

همانطور که در بخش بالا توضیح دادیم نحوه عملکرد دستگاه پرس بسته بندی به طور حرارتی میباشد ، به این شکل که با حرارت گرفتن پلاستیک دوختی ایجاد میشود . دستگاه دوخت پلاستیک حرارتی به طور کلی دو دسته میباشد که در قسمت زیر به آن اشاره میکنیم:

  • دستگاه دوخت پلاستیک نیمه اتوماتیک
  • دستگاه پرس پلاستیک پدالی
  • دستگاه دوخت پلاستیک دستی یا رومیزی
  • دستگاه های دوخت نایلون اتوماتیک
  • دستگاه دوخت پلاستیک ریلی

دستگاه های دوخت و پرس پلاستیک در انواع مختلف موجود می باشند اما نحوه کار تمامی آن ها یکسان می باشد. به این صورت که دو لبه که یکی تخت و دیگری داغ میباشد وجود دارد. پلاستیک ما بین این دو قرار میگرید و با اتصال این دو لبه دستگاه به هم پلاستیک پرس یا اصطلاحا دوخته می شود. اما عملیات برای مغازه ها و خانه ها با دستگاه های خانگی انجام می شود. یعنی باید با فشار دست این دو لبه دستگاه را به یک دیگر چسبان و ادامه ماجرا.

اما در دستگاه پرس پلاستیک پدالی این کار معمولا به صورت خودکار انجم می شود. علاوه بر آن دستگاه های دوخت پلاستیک پدالی معمولا برای ابعاد بزرگ نیز فعالیت می کنند.

مثلا ما در دستگاه پرس خانگی می توانیم در آن واحد حداقل ۵۰ سانتی متر دولبه پلاستیک را به یکدیگر پرس کنیم در حالی که در دستگاه های صنعتی این میزان بسیار بیشتر از و تا دو متر نیز می رسد.

نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید دستگاه پرس مورد نظر توجه داشته باشید :

  • عرض دهانه پاکت
  • عرض دهانه دوخت
  • نوع ماده ای که می‌خواهیم بسته بندی کنیم

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی رایگان از این محصول توصیه میکنم حتما با کارشناسان ما در فروشگاه معتبر کریمی پلاستیک تماس بگیرید.

ساخت دستگاه پرس پلاستیک

برای داشتن یک دستگاه چسباندن پلاستیک یا همان دستگاه پرس کن پلاستیک نیازی نیست حتما هزینه کنید و یکی را خریداری کنید بلکه این امکان وجود دارد که خودتان در منزل یکی را بسازید. به این منظور شما نیاز به مقوای کلفت برای ساخت بدنه دستگاه و ایجاد حالت ریلی در آن دارید.

درک بهتر مطالب گفته شده با کمک ویدیو امکان پذیر خواهد بود.

با استفاده از قسمت داخلی لوله هویه می توانید گرمای مورد نیاز برای دوخت پلاستیک را تامین کنید.

پس از قرار دادن قطعات روی یک دیگر می توانید با روشن کردن هویه، به صورت دستی کار دوخت پلاستیک را انجام دهید.
دستگاه پرس پلاستیک پدالی

مصرف برق دستگاه پرس پلاستیک

باید بدانید برقی که دستگاه پرس کن پلاستیک مصرف می کند به صورت تک فاز است و باعث بالا رفتن مصرف برق در واحد شما نخواهد شد. این دستگاه ها ، برق بسیار کمی مصرف می کنند و از همه نظر یک دستگاه به صرفه و کاربردی و مناسب هستند.

دستگاه پرس پلاستیک اتوماتیک

دستگاه های پرس پلاستیک اتوماتیک در انواع مختلفی یافت می شوند که از میان آن ها می توان به مدل های دوخت ریلی افقی و دوخت ریلی عمودی اشاره کرد. همچنین از انواع دیگر دستگاه پرس پلاستیک می توان به پرس پلاستیک پدال پایی و پلاستیک پنوماتیک اشاره کرد.

دستگاه دوخت پلاستیک دستی از ارزان ترین و رایج ترین مدل های دستگاه دوخت است که می تواند پلاستیک را به صورت اب بندی شده پرس کند.

دستگاه پرس پلاستیک پدال پایی برای فروشگاه های کوچک و متوسط مناسب است که زمان دوخت کوتاهی دارد و سرعت آن بالاست. همچنین این دستگاه ازادی عمل را به دستان شما می دهد تا محصولات را سریع تر جا به جا کنید.

دستگاه پرس پلاستیک پنوماتیک سرعت بیش تر و استهلاک کم تری نسبت به دو مدل قبلی دارد و کیفیت پرس پلاستیک نیز در آن بالا تر است. در این نوع از دستگاه های پرس پلاستیک شما می توانید فشار و زمان و حرارت پرس را مدیریت کنید و بسته بندی زیبا تر و جذاب تری دریافت نمایید.

همچنین بخوانید: تاثیر پلاستیک در طبیعت

در دستگاه دوخت اتوماتیک همان طور که از اسمش پیداست همه کار ها به صورت اتوماتیک انجام می شود و شما نیازی به فشردن پدالی ندارید. در این دستگاه شما زمان بندی تعیین می کنید و خود دستگاه طبق این برنامه پلاستیک را پرس می کند.

این دستگاه ها سرعت بسیار زیادی دارند و مناسب فروشگاه ها و تولیدی های بزرگ هستند.
دستگاه پرس پلاستیک پدالی

دستگاه پرس پلاستیک دست دوم

ممکن است از خود بپرسید برای مصارف محدود استفاده از دستگاه پلاستیک پرس و دوخت پلاستیک خرید نسخه های دست دوم آن کار مناسبی است یا خیر. در پاسخ به این سوال باید ببینید که نسب قیمت دستگاه دوخت پلاستیک دست دوم به نوی آن چقدر است. مسلما اگر تفاوت قیمت کالای نو و قیمت دستگاه پرس پلاستیک دست دوم زیاد نباشد بهتر است که کالای نو را بخرید. اما اگر هم شما مصارف محدودی در استفاده از این دستگاه دارید و هم اینکه کالای دست دوم با کیفیتی را پیدا کرده اید بهتر است آن دستگاه دوخت پلاستیک دست دوم را وابسته به نیاز خود پیدا و خریداری نمایید.

شما میتوانید بعد از اینکه اطلاعات مورد نظر در رابطه با محصول را دریافت کردید قیمت دستگاه پرس دست دوم را با کمک کارشناسان متخصص در این مورد را نیز دریافت نمایید .

دستگاه پرس پلاستیک صنعتی

دستگاه دوخت پهن پلاستیک یکی از موارد و نمونه های کاربردی از دستگاه پرس پلاستیک صنعتی که دوخت با عرض های مختلف و توانایی قدرت دوخت و سرعت عمل بسیار بالایی داشته و اما مزیت های این دستگاه پرس نایلون، کیفیت بالا با توجه به به کارگیری قطعات برند و قیمت ارزان و مقرون به صرفه این دستگاه باعث شده است که خواهان زیادی داشته باشد .

دستگاه دوخت پهن پلاستیک همان دستگاه پرس نایلون صنعتییا دستگاه های دوخت ریلی میباشد که هیچ گونه محدودیتی برای عرض دوخت ندارند ، توجه داشته باشید که عرض دوخت این دستگاه بالاتر از دستگاه پرس پلاستیک دستی و پدالی می باشد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه پرس پلاستیک صنعتی حتما با کارشناسان ما در کریمی پلاستیک تماس بگیرید.

دستگاه پرس دستی

دستگاه پرس دستی یک نمونه از دستگاه های دوخت حرارتی می باشد که در ابعاد کوچک و رومیزی عرضه میشوند و برای پرس بسته بندی های پلاستیکی استفاده میشوند.

دستگاه پرس دستی پلاستیک از لحاظ اندازه با یکدیگر تفاوت دارند جنس بدنه آنان از فلزهای متفاوت یا پلاستیکی میباشد که برحسب مدل و برند تغییر میکنند .

این دستگاه ها را می توان در منازل، فروشگاه ها،و …. برای بسته بندی انواع مختلف مواد غذایی؛ ظروف یکبار مصرف،و غیره استفاده نمود ، این دستگاه مناسب برای پرس انواع سلفون و نایلون است

قیمت دستگاه پرس دستی

محدوده قیمت دستگاه پرس دستی چندان بالا نیست. به این نکته توجه داشته باشید از میان محصولاتی که قصد انتخاب دارید صرفا محصولی که قیمت بالاتری دارد گزینه مناسبی برای شما نیست، شما باید محصولی که برایتان بیشترین کاربرد را دارد و انجام کار با آن برای شما به آسانی میباشد را در نهایت انتخاب کرده و خریداری کنید برای اطلاع از لیست قیمت دستگاه پرس دستی کوچک و دستگاه های پرس دستی ، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستگاه پرس پلاستیک کوچک

دستگاه پرس دستی پلاستیک کوچک برای اتصال لبه های پلاستیک نایلونها ، کاربرد دارد.
این دستگاه با داغ کردن پلاستیک و فشاری که فرد به آن وارد می کند ، عمل اتصال لبه های پلاستیک را انجام میدهد. اما به علت تفاوت ضخامت نایلون ها هر کدام از نایلون ها مطابق با ضخامتشان از نظر گرما دادن مقادیر مختلفی دارند.

برای اطلاع از قیمت دستگاه پرس کوچک و اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دستگاه پرس خانگی

شما میتوانید با دستگاه پرس خانگی بسته‌بندی مواد مختلف را ساده‌تر، منظم‌تر و تمیزتر انجام دهید.
دستگاه پرس پلاستیک به شما این امکان را میدهد تا به راحتی غذا و تغذیه فرزندتان را آماده و بسته بندی کنید.

برای اطلاع از قیمت دستگاه پرس نایلون خانگی با کارشناسان کریمی پلاستیک در ارتباط باشید.

جمع بندی:

دستگاه پرس پلاستیک یکی از دستگاه هایی است که حتی اگر کسب و کار بسیار کوچکی دارید می تواند به بیزنس شما حالتی جذاب و حرفه ای بدهد و این کار را با بهبود بسته بندی محصولات شما انجام خواهد داد. بسته بندی محصولات با پلاستیک می تواند علاوه بر زیبا تر کردن ظاهر محصولات به رعایت بهداشت نیز کمک ویژه ای کند.

دستگاه های دوخت پلاستیک و یا دستگاه های پرس پلاستیک انواع مختلفی دارند که در این مطلب درباره آن ها صحبت شد و هر یک مناسب دسته ای خاص از محصولات و فروشگاه ها هستند. شما می توانید با توجه به نیاز خود و کاربری که از دستگاه پرس پلاستیک نیاز دارید یکی از آن ها را انتخاب و تهیه نمایید.

برای استعلام قیمت دستگاه پلمپ پلاستیکو قیمت دستگاه پرس بسته بندی خانگی از طریق راه های ارتباطی با کارشناسین ما در ارتباط باشید.

سخن پایانی

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت کافی را برده باشید، در آخر هم در بخش زیر می توانید از طریق لینک های درج شده از سایر محصولات موجود در پلاستیک فروشی آنلاین دیدن فرمایید.

با مراجعه به هر صفحه می توانید مشخصات محصول مربوطه را رویت کنید، و جهت استعلام قیمت محصول مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

لیوان اوشن

لیوان تایلندی

قیمت ماگ

لیوان پلاستیکی

خرید انواع سبد در فروشگاه کریمی پلاستیک :

سبد پلاستیکی

سبد پیک نیک

سبد حصیری

سبد لباس ارزان

سبد مسافرتی

مشاهده برند های مختلف :

محصولات بازن

محصولات کارن پلاستیک

محصولات گودبین

محصولات وینتج

هوم کت

مشاهده ظروف و اساس ضروری آشپزخانه :

سطل زباله

بانکه پلاستیکی

بانکه

سرویس مسافرتی

خانه » دستگاه پرس پلاستیک

هیچ محصولی یافت نشد.