پلاستیک, راهنمای خرید

پلاستیک حباب دار

پلاستیک حباب دار - فروش پلاستیک حباب دار - قیمت بابل رپ

حتما شما هم تا کنون در وسایل شکستنی که خریده اید یکی حداقل یکی از انواع نایلون های حباب دار را مشاهده کرده اید که برای جلوگیری از وارد شدن ضربه به محصول به دور آن پیچیده شده است. این پلاستیک های حباب دار اصطلاحا با نام های بابل رپ شناخته می شوند. یکی از نکات جالبی که در خصوص بابل رپ وجود دارد آن است که بسیاری از افراد برای سرگرمی هم که شده اقدام به ترکاندن حباب های این پلاستیک می کنند.

پلاستیک حباب دار یا بابل رپ

معمولا بخش خارجی این پلاستیک ها بسیار نرم بوده و داخل هر حباب مقداری هوا وجود دارد که عملا همین حباب ها عمل ضربه گیری را انجام می دهند. جنس بابل رول ها پلی اتیلن بوده و یکی از بهترین عایق های ضربه برای اساس کشی ها و محافضت از محصولات و کالا ها می باشد.

ما در این نوشته اقدام به ارائه انواع مختلف این پلاستیک های حباب دار اعم از انواع حباب درشت تا حباب ریز، ضخیم و نازک آن به شما می کنیم. علاوه بر آن کاربرد های این نایلون های حباب دار را به همراه قیمت هر متر مربع آن را به شما عنوان می کنیم.

کاربرد نایلون حباب دار

پلاستیک ها و نایلون ها انواع مختلف و متنوعی دارند. یکی از انواع پلاستیک که همه ما ان را می شناسیم پلاستیک حباب دار یا پلاستیک ضربه گیر است که در فروشگاه های مختلف برای محافظت از لوازم و کالا ها عرضه می گردد. ساختار این نوع پلاستیک ها نسبت به انواع نایلون متفاوت است و برخلاف بیش تر نایلون های موجود در صنعت بسته بندی که سطحی صاف دارند دارای حباب هایی برجسته است.

پلاستیک حباب دار کاربرد ها

داخل این حباب ها با هوا پر شده است که باعث می شود سطح این نایلون ها حالتی بالش مانند و نرم پیدا کند که از ورود ضربه به کالا جلوگیری می کند. موارد استفاده پلاستیک حباب دار در ادامه امده است:

  • بسته بندی محصولات چوبی مثل مبلمان و دکوراسیون منزل و ادارات
  • صنایع خودرو سازی و همچنین وابسته به خودرو سازی
  • صنایع تولید کننده لوازم منزل
  • صنایع الکتریکی و الکترونیکی
  • کلیه اتوبار ها و صنف هایی که در حمل اثاثیه فعالیت می کنند.
  • صنایع تولید شیشه
  • بسته بندی قطعات کامپیوتر
  • در کارگاه های ساخت کابینت

استفاده از نایلون های حباب در در حمل کالا و محافظت از آن بیشتری نقش را دارد.

مقایسه نایلون حباب دار و یونولیت

هم پلاستیک های حباب دار و بابل رپ ها و هم یونولیت های ریز نقش برای محافظت از کالا ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما اگر شما محصولی دارید که می خواهید به واسطه یکی از این دو هنگام فروش و حمل و نقل از آن محافظت کنید می توانید این بخش را مطالعه کنید و ببینید که دقیقا کدام یک مورد نیاز شما برای ظربه گیری محصول یا لوازم خانگی شما می باشد.

قیمت پلاستیک حباب دار یا بابل رپ

در وحله اول باید بدانید که پلاستیک های حباب دار برای ظروف شکستنی با ابعاد کوچک و متوسط به کار می روند و برای هر کالا مثلا هر ظرف یکی از آن ها نیاز است که به دور محصول پیچیده شود و یا با دستگاه پرس پلاستیک به حالت کاور آن تبدیل شود.

اما اگر محصول شما بسیار بزرگ است و آنچنان هم در برابر ضربه حساس نیست می توانید از یونولیت های ضربه گیر استفاده کنید.

البته نکته ای در خصوص یونولیت ها وجود دارد و آن این است برای استفاده از آن به عنوان محافظ محصول در برابر ضربه باید حتما در فرم آن محصول برش داده شود و این کار را برای افراد عادی سخت می کند مگر این که شما دستگاه برش یونولیت داشته باشد. در غیر این صورت بهتر است از حجم مناسبی از بابل رپ برای محافظت از کالای خود استفاده نمایید.

ابعاد پلاستیک حباب دار

باید بدانید که معمولا پلاستیک های حباب دار به صورت عمده فروش می روند. معمولا فروش عمده آن نیز در رول های ۲۵ تا ۸۰ متری به ارتفاع ۱ متر تا ۱.۵ متر فروش می رود. اما از لحاظ قطر و ضخامت آن ها و همچنین اندازه حباب ها و مقدار هوایی که در حباب ها وجود دارد داری طیف وسیعی از مدل های مختلف را در بازار شاهدیم.

البته انواع مختلف ۲ لایه و سه لایه های بابل رپ نیز در همان ابعاد وجود دارند.

انواع پلاستیک حباب دار

• نایلون پاکت
• نایلون برش خورده
• کیسه

از این نایلون ها در انواع بسته بندی ها و جابه جایی ها استفاده می شود. این نایلون ها باعث می شوند روی محصول مورد نظر ما خراش نیفتند و همچنین فشاری به آن وارد نشود. از طرفی نیز این نایلون ها مانند یک عایق مانع اتلاف انرژی خواهند شد و برای مکان هایی مانند گلخانه ها می توانند بسیار مفید باشند.

یکی از انواع نایلون های پر کاربرد حباب دار، پلاستیک های حباب دار چند لایه است که هم شفافیت بالایی دارند و هم دارای مقاومت و استحکام خوبی هستند. ضربه پذیری این نایلون ها بالاست و می توان آن ها را به صورت برش خورده کاور یا پاکت نیز تولید کرد. این نایلون ها می توانند طول و عرض های متفاوتی از ۱۵ سانتی متر تا ۳۰۰ سانتی متر داشته باشند.

کیسه های حباب دار در دو مدل دو بعدی و سه بعدی در بازار عرضه می گردند. از کیسه حباب دار دو بعدی برای بسته بندی محصولاتی استفاده می شود که مکعبی شکل نیستند. مانند قطعات الکترونیکی که ابعادی کوچک دارند و یا درب آسانسور با ابعاد بزرگ.

درب های ضد سرقت و ظروف چینی و بلور، شیرالات بهداشتی و صنعتی و … پایه پنج پر صندلی انواع قاب عکس و تابلو فرش و لوازم یدکی خودرو و … همه و همه می توانند با کیسه دو بعدی حباب دار بسته بندی شوند.

کیسه حباب دار سه بعدی برای بسته بندی لوازم مکعب شکل کاربرد دارد و از آن برای بسته بندی لوازمی مانند اجاق گاز، یخچال، چیلر، کمد ها و تخت خواب و کتاب و … استفاده می شود.

آیا بابل رپ برای محیط زیست خطر دارد

در این که محصولات پلاستیکی مدت زمان بسیار زیادی در طبیعت باقی می مانند تا تجزیه شوند و در این مدت آثار مخرب زیادی را به طبیعت تحمیل می کنند شکی نیست. حتی شما می توانید در نوشته تاثیر پلاستیک در طبیعت را در رابطه با این موضوع مطالعه نمایید.

اما اگر شما نگران این مورد هستید باید بدانید که انواع مختلف پلاستیک من جمله باب رپ قابلیت بازیافت بالایی دارند و می توان آن ها را تا بار های بار بازیافت کرد و به همین صورت از اثرات تخریب طبیعت به دلیل رهاسازی آن به عنوان زباله کاهش داد.

بابل رپ

بابل رپ

بابل رپ ها در واقع همان پلاستیک های حبابدار معمولی هستند که در روزمره خود می بینید. معمولا این نایلون ها بین ۲ تا ۵ لایه دارند و بیش تر برای بسته بندی وسایل بزرگ منزل به کار می روند. این نایلون های ضربه گیر در ابعاد و سایز های مختلف وجود دارند و معمولا از جنس پلی اتیلن هستند.

به جز مواردی که تا این جای مقاله از آن ها نام بردیم از نایلون های حباب دار می توان برای حفاظت از پوشش های سقف و دیوار های چوبی مکان هایی مانند الاچیق های چوبی و فلزی در فصل های دارای بارش و سرما نیز استفاده کرد.

همچنین پوشش استخر و حوض منازل و باغ ها نیز برای این که از ورود گرد و غبار و اشغال به استخر جلوگیری شود و یا تبخیر آب کاهش یابد نیز به وسیله پلاستیک های حباب دار امکان پذیر است.

قیمت هر متر پلاستیک حباب دار

قیمت پلاستیک های حباب دار نیز مانند هر محصول دیگری بستگی به نوع و جنس و کیفیت آن دارد. بسیاری از پلاستیک های حباب دار دارای کیفیت خوبی نیستند و حباب های آن ها سریعا از بین رفته و ضربه گیری آن ها کاهش می یابد. تعداد لایه های بیش تر پلاستیک حباب دار نیز به کیفیت و در نتیجه قیمت ان می افزاید. به طور کلی قیمت هر متر پلاستیک حباب دار از پنج هزار تومان شروع می شود.

باید بدانید که کریمی پلاستیک فروشنده عمده محصولات شرکت های بازن پلاستیک، هوم کت پلاستیک و کارن پلاستیک می باشد و ارائه دهنده بهترین قیمت محصولات پلاستیکی و محصولات خانگی همراه با گارانتی می باشد. شما می توانید برای مشاهده قیمت های ما به فروشگاه پلاستیک کریمی پلاستیک مشاهده نمایید.

سخن پایانی

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت کافی را برده باشید، در آخر هم در بخش زیر می توانید از طریق لینک های درج شده از سایر محصولات موجود در پلاستیک فروشی آنلاین دیدن فرمایید.

با مراجعه به هر صفحه می توانید مشخصات محصول مربوطه را رویت کنید، و جهت استعلام قیمت محصول مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

لیوان اوشن

لیوان تایلندی

قیمت ماگ

لیوان پلاستیکی

خرید انواع سبد در فروشگاه کریمی پلاستیک :

سبد پلاستیکی

سبد پیک نیک

سبد حصیری

سبد لباس ارزان

سبد مسافرتی

مشاهده برند های مختلف :

محصولات بازن

محصولات کارن پلاستیک

محصولات گودبین

محصولات وینتج

هوم کت

مشاهده ظروف و اساس ضروری آشپزخانه :

سطل زباله

بانکه پلاستیکی

بانکه

سرویس مسافرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *